FinansWatch

Berørte Danske Bank-kunder får i gennemsnit ca. 100.000 kr. i kompensation 

De Danske Bank-kunder, som er blevet informeret utilstrækkeligt i forbindelse med en sag om forventede negative afkast, får i gennemsnit i omegnen af 100.000 kr. i kompensation pr. kunde. (Opdateret)

Foto: Jens Dresling

Det er ikke småbeløb, der er tale om, når det gælder kompensationen til de ca. 900 Danske Bank-kunder, som skal kompenseres, fordi banken har informeret for dårligt om investeringsproduktet Danske Porteføljepleje.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Dansk Handelsbanken-direktør stopper

Lars Moesgaard, adm. direktør i Handelsbanken Danmark, kommer ikke til at fortsætte i Jyske Bank, der 1. december officielt overtager den svenske banks danske forretning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs