I Danske Bank er mødekalenderen lige så fyldt som før krisen

I stedet for fysiske møder er det bare på Skype, aktiviteten foregår nu, siger Thomas Mitchell, privatkundedirektør i Danske Bank, til Børsen.
Thomas Mitchell, privatkundedirektør i Danske Bank. | Foto: Niels Hougaard / Jyllands-Posten / Ritzau Scanpix
Thomas Mitchell, privatkundedirektør i Danske Bank. | Foto: Niels Hougaard / Jyllands-Posten / Ritzau Scanpix

Det har været nemmere gøre banken digital, end Danske Banks direktør for det danske privatkundeområde, Thomas Mitchell, havde regnet med, skriver Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også