FinansWatch

"For os er det lige så meget premium at have et onlinemøde som et fysisk"

Med coronakrisen har bankrådgivere og deres kunder skullet vænne sig til en ny måde at holde møder på uden at mødes fysisk, og mange tror, det vil fortsætte. Flere banker har længe arbejdet med digitale kundemøder, og hos Nordea lægger man blandt andet vægt på, at det skal være både nemt og enkelt for de travle familier.

Mads Skovlund, direktør de danske privatkunder i Nordea Foto: PR/Nordea

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FinansWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FinansWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

FinansWatch trial banner 14 dage.jpg

Seneste nyt

Finansjob

Se flere

Se flere