Danske Bank sender første danske startup til Kina i jagten på fremtidens storkunder

Knap et halvt år efter, at Danske Bank lancerede et nyt Kina-samarbejde, er storbanken klar til at sende den første danske startup ud på det kinesiske marked. Projektet er indtil videre lykkedes, men det er også udfordrende at få storbank og iværksættere til at danse i takt.
Iværksættefirmaet Soundboks laver højtalere. | Foto: PR
Iværksættefirmaet Soundboks laver højtalere. | Foto: PR

Den danske startup Soundboks, der laver trådløse højtalere, skal med hjælp fra Danske Bank prøve kræfter med det kinesiske marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også