Reklamebureau dropper Danske Bank

Saatchi & Saatchi dropper Danske Bank som kunde på grund af uenighed om samarbejdet.

Uenigheder om, hvordan man bedst markedsfører Danske Bank betyder, at reklamebureauet Saatchi & Saatchi og Dansk Bank nu afbryder samarbejdet efter et halvt år, hvor det kun er blevet til et enkelt TV-spot for Realkredit Danmark.

Det skriver Dagbladet Børsen.

”Det har været en svær beslutning, fordi det var en drømmeopgave at være med til at bringe Danske Bank og Realkredit Danmark tilbage til fordums styrke, og det har været en kæmpe udfordring for os. Men vi må tilstå, at vi har forskellige syn på processer, og hvad der vil skabe den mest relevante og interessante kommunikation,” siger direktør i Saatchi & Saatchi Thomas Falck til avisen uden at ville uddybe uenigheden. Hos Danske bank bekræfter marketingdirektør Joachim Rubow, at det er Saatchi & Saatchi, der har afbrudt samarbejdet.

”Ja, det er faktisk Saatchi, som har ophævet samarbejdet, men det er i overensstemmelse med os. Vi har været glade for det arbejde, de har lavet for os, men det er blevet tydeligt undervejs, at vi har været uenige om den optimale samarbejdsmodel,” siger han til Børsen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også