Forsikring af børn, tænder og kæledyr driver Trygs præmievækst

Danskerne vil have tryghed – især når det gælder sundhed – og derfor har de taget godt imod en række nye produkter fra Tryg, der alene i de seneste 12 måneder har sendt over 50 nye produkter på markedet.
Morten Hübbe, koncerndirektør i Tryg. | Foto: Gregers Tycho / Ritzau / Ritzau Scanpix
Morten Hübbe, koncerndirektør i Tryg. | Foto: Gregers Tycho / Ritzau / Ritzau Scanpix

Tryg oplevede i andet kvartal en fortsat vækst i præmierne, og spørger man koncernchef, Morten Hübbe, så ligger forklaringen især i nye produkter på markedet for privatforsikringer, hvor forsikringskæmpen alene i løbet af de seneste 12 måneder har lanceret mere end 50 nye produkter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også