Forsikring af børn, tænder og kæledyr driver Trygs præmievækst
![Morten Hübbe, koncerndirektør i Tryg. | Foto: Gregers Tycho / Ritzau / Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11493803.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20190123-100018-3-1920x1080we.jpg)
Tryg oplevede i andet kvartal en fortsat vækst i præmierne, og spørger man koncernchef, Morten Hübbe, så ligger forklaringen især i nye produkter på markedet for privatforsikringer, hvor forsikringskæmpen alene i løbet af de seneste 12 måneder har lanceret mere end 50 nye produkter.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Tryg oplever markant vækst i andet kvartal
For abonnenter