
Tryg oplevede i andet kvartal en fortsat vækst i præmierne, og spørger man koncernchef, Morten Hübbe, så ligger forklaringen især i nye produkter på markedet for privatforsikringer, hvor forsikringskæmpen alene i løbet af de seneste 12 måneder har lanceret mere end 50 nye produkter.
"Det handler om at gøre markedet større. Vi er kommet med en række nye produkter. I stedet for bare at sælge de produkter, vi har solgt altid, så bruger vi flere kræfter på at forstå kundernes liv og deres behov," siger Morten Hübbe til FinansWatch i et interview kort efter udsendelsen af regnskabet for andet kvartal.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra FinansWatch
Mybanker-køb skal sikre udvikling fremfor kannibalisering
Både når det gælder forretningsmodel og arbejdsområde, så minder sammenligningsportalerne Lendo og Mybanker så meget om hinanden, at ”det nærmest er latterligt så kompartible de to forretninger er”. Det mener Johan Malmsten, der efter den norske mediekoncern Schibsteds køb af Mybanker er direktør for begge platforme.