Forsikringsselskaber kan gå glip af SMV-guldgrube

Nye krav vil møde de danske forsikringsselskaber, som ifølge en ny undersøgelse kan miste en overset gruppe af mindre virksomheder, der på udkig efter forsikringer efter corona i stedet kigger mere digitalt.
Foto: Katrine Marie Kragh/ERH
Foto: Katrine Marie Kragh/ERH
Danica vil gøre sine hoser grønne over for selvstændige med nyt samarbejde

Ifølge en ny international undersøgelse fra konsulent- og analysehuset Deloitte vil små og mellemstore virksomheder i fremtiden i langt højere grad købe forsikringer gennem digitale tredjepartsselskaber og prissammenligningsplatforme end via de traditionelle forsikringsselskaber.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også