Forsikringsdirektører: Kundeejerskab gennemsyrer vores organisationer

De kundeejede forsikringsselskaber oplever høje vækstrater. Udover de lavere afkastkrav er det kulturen i virksomhederne, der skaber kundernes interesse, lyder det fra forsikringsdirektører.
Frank Abel, adm. direktør i Sønderjysk Forsikring. | Foto: PR
Frank Abel, adm. direktør i Sønderjysk Forsikring. | Foto: PR

En ting er, at kundeejede forsikringsselskaber kan slække på indtjeningskravene, hvilket kommer kunderne til gavn i form af blandt andet lavere præmier eller højere erstatninger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også