Alm. Brand-direktør vil holde fast i tre forsikringsbrands "lige nu" efter Codan-køb

Her og nu fortsætter Alm. Brand med tre brands efter købet af Codan, men hvad fremtiden bringer, tør topchef ikke love noget om. Om tre år skal opkøbet bidrage med synergier for 600 mio. kr. bl.a. gennem færre ansatte på lønningslisten.
Rasmus Werner Nielsen er fra i dag, mandag, adm. direktør for et omtrent dobbelt så stort Alm. Brand, efter købet af Codan er endeligt gennemført. | Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix
Rasmus Werner Nielsen er fra i dag, mandag, adm. direktør for et omtrent dobbelt så stort Alm. Brand, efter købet af Codan er endeligt gennemført. | Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix

Alm. Brand føjer to brands til forsikringsfamilien med opkøbet af Codan, som også ejer Privatsikring. Efter godt ti måneders tilløb er handlen blevet endeligt gennemført i dag, mandag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også