Tryg ser stort økonomisk potentiale i gensalg af kunders aflyste rejser

Efter godt et års testperiode er Trygs samarbejdspartner Too Great To Cancel gået i luften med afbudsrejser til den brede offentlighed
I et samarbejde med Too Great To Cancel kan Tryg nu tilbyde afbudsrejser. Selskabet ser et potentiale for millionomsætning. | Foto: Enrique Calvo
I et samarbejde med Too Great To Cancel kan Tryg nu tilbyde afbudsrejser. Selskabet ser et potentiale for millionomsætning. | Foto: Enrique Calvo

Alene i 2022 brugte Tryg over 50 millioner kroner på at betale for kundernes afbestilte rejser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også