Alm. Brand Group vil balancere Codan-integration med lønsom vækst og fokus på omkostninger

På dagens kapitalmarkedsdag fremlægger koncernledelsen i Alm. Brand Group den strategi, der skal sikre, at selskabet lykkes med at nå sine netop offentliggjorte 2025-målsætninger.
Foto: Pr / Alm Brand
Foto: Pr / Alm Brand

De kommende år vil for Alm. Brand Group handle om balance. På den ene side har forsikringskoncernen lagt sig fast på en række finansielle mål, der skal indfris i 2025. På den anden side står koncernen fortsat med en betydelig opgave i at integrere Codan i organisationen og opnå de forventede 600 mio. kr. i synergier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også