Danske Bank sender kreditansvar til frontlinjen

Danske Bank har delegeret mere ansvar til de kundevendte medarbejdere - den såkaldte frontlinje. Det sker for at forbedre serviceoplevelsen for kunderne i kampen om kreditmarkedet.
Adm. direktør Carsten Egeriis sætter sin lid til bankens rådgivere i kampen om kreditmarkedet. De kundevendte medarbejdere får mere ansvar. | Foto: Stine Bidstrup/EXPLORER
Adm. direktør Carsten Egeriis sætter sin lid til bankens rådgivere i kampen om kreditmarkedet. De kundevendte medarbejdere får mere ansvar. | Foto: Stine Bidstrup/EXPLORER

Danske Bank har valgt at lægge mere beslutningskraft i hænderne på bankens rådgivere. Det sker for at forbedre kundeoplevelsen og derigennem skabe vækst i udlånet - og ultimativt vinde markedsandele tilbage.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også