Ny koncerndirektør i Saxo Bank vil bruge nyfunden energi på at sikre gode kundeoplevelser

Som nyt medlem af Saxo Banks topledelse bliver Camilla Dahl Hansens vigtigste opgave at sikre, at kunderne er tilfredse. Et behov, der kun bliver vigtigere i takt med en stigende investorkultur i Danmark.
Camilla Dahl Hansen vil i sin nye stilling hele tiden have fokus på, hvordan banken kan optimere deres platforme for at give den bedste kundeoplevelse. | Foto: PR/ Saxo Bank
Camilla Dahl Hansen vil i sin nye stilling hele tiden have fokus på, hvordan banken kan optimere deres platforme for at give den bedste kundeoplevelse. | Foto: PR/ Saxo Bank

Da Camilla Dahl Hansen i september stoppede i Danske Bank efter 13 år, var hun løbet lidt tør for energi.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også