FinansWatch

Mere bevidste kunder øger behovet for specialister i bankerne

I tre afdelinger af Danske Bank, Sydbank og Arbejdernes Landsbank griber de onboarding af nye kunder an ud fra tre forskellige strategier. Men bankerne har det tilfælles, at det først og fremmest handler om at møde kundens behov, fortæller de.

Peter Froulund (tv), der er branding- og kommunikationsdirektør for Arbejdernes Landsbank og Christian V. Hansen, der er Private Bankingdirektør i Sydbank arbejder ud fra to forskellige strategier, når det gælder onboarding af nye kunder. | Foto: PR/ Arbejdernes Landsbank og Sydbank

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Valgkampen var smal og hård - nu skal bestyrelsen i P+ have fokus på hele medlemsskaren

Uenighed er en del af et sundt medlemsdemokrati, men når man samles i en bestyrelseslokale er der ikke plads til særinteresser. I stedet skal fokus være på hele medlemsskaren. Sådan lyder det fra bestyrelsesformand i pensionskassen P+, Kim Duus, der efter en konfliktfyldt valgkamp til fire poster i pensionskassens bestyrelse nu skal have skabt fælles fodslag.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs