FinansWatch

Tiden er løbet fra individuelle salgsmål – finansvirksomheder tænker ikke længere i “styk og antal”

Mens mange rådgivere i finanssektoren tidligere er blevet pålagt individuelle salgsmål, går flere finansvirksomheder væk fra de personlige salgsmål. I stedet er måling af kundeoplevelsen blevet det nye sort.

Kundetilfredshed - og ikke produktsalg - er blevet finansvirksomhed vigtigste måleredskab, når de skal vurdere deres rådgivere. | Foto: Simon Fals

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Valgkampen var smal og hård - nu skal bestyrelsen i P+ have fokus på hele medlemsskaren

Uenighed er en del af et sundt medlemsdemokrati, men når man samles i en bestyrelseslokale er der ikke plads til særinteresser. I stedet skal fokus være på hele medlemsskaren. Sådan lyder det fra bestyrelsesformand i pensionskassen P+, Kim Duus, der efter en konfliktfyldt valgkamp til fire poster i pensionskassens bestyrelse nu skal have skabt fælles fodslag.

Læs også

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs