Teleanalytiker revser Alkas angreb på mobilmarkedet

Alkas angreb på mobilmarkedet får en hård medfart af teleanalytiker Nicolas Fredriksen.
Foto: Alka/PR
Foto: Alka/PR

Mobilmarkedet er ifølge Alkas adm. direktør Frederik Sjørslev så skævt og usundt, at det kan bruges som løftestang for selskabets forsikringsprodukter. Med meget lave priser vil han derfor ind og 'disrupte' markedet og bruge det til at sælge forsikring, men angrebet får skarp kritik af teleanalytiker Nicolas Fredriksen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også