Kommunikationsdirektør i Danske Bank: Undskyld har mistet sin effekt i den offentlige debat

Det har ikke længere den samme effekt, når der bliver givet en undskyldning i den offentlige debat, mener Danske Banks kommunikationsdirektør.
Undskyld er næppe et ord, der vil blive ytret af kommunikationsdirektør i Danske Bank, Kim Larsen, i fremtiden. | Foto: Jacob Gronholt-Pedersen/REUTERS / X04292
Undskyld er næppe et ord, der vil blive ytret af kommunikationsdirektør i Danske Bank, Kim Larsen, i fremtiden. | Foto: Jacob Gronholt-Pedersen/REUTERS / X04292

Danske Bank må i de seneste år tænkes at have gjort sig en del erfaringer med begrebet krisekommunikation. Nu sætter kommunikationsdirektør i banken, Kim Larsen, så ord på nogle af sine tanker om begrebet i fagmediet Journalistens ugentlige podcast, Budskab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også