Banknordik har gjort op med salgsmål og kampagner for at få fat i nye kunder

Kunderne skal have tillid til rådgivere i Banknordik. Derfor har man som led i et nyt koncept droppet alle salgsmål- og kampagner. Det skal gøre Banknordik til en bedre bank, men det skal også give mere indtjening, fortæller direktør.
Forretningsdirektør i BankNordik tror på, at et opgør med salgsmål- og kampagner vil føre til bedre indtjening, flere kunder og mere tilfredse medarbejdere.
Forretningsdirektør i BankNordik tror på, at et opgør med salgsmål- og kampagner vil føre til bedre indtjening, flere kunder og mere tilfredse medarbejdere.

År efter år viser undersøgelser, at bankrådgivere scorer lavt, hvad angår kundernes troværdighed. Det forsøger man nu at gøre noget ved i færøske Banknordik, der har filialer i tre nordiske lande herunder Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også