Danske-chef vil øge effektiviteten med regnskovstapet og udstoppede fugle

Bliver bankansatte mere effektive af at holde telefonmøder i lydisolerede lænestole eller ved at kigge på fugle? Ja måske, lyder det fra chefen for Danske Banks Workplace Services, som efter 26 år i Mærsk vil sætte struktur på afdelingen. FinansWatch er taget til Høje Taastrup for at finde hoved og hale i, hvad han og afdelingen egentlig laver.
Foto: PR
Foto: PR

Efter en tur ned ad en lang, uinspirerende, hvid gang, som formentlig går igen i flertallet af de danske banker, finder man en lille rektangulær oase af et mødelokale.  

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også