Topdanmarks roere skal skabe bedre service

Forsikringskoncernens sponsorat af Guldfireren skal få medarbejderne i kundeservice til at yde deres ypperste - også på en dårlig dag. Til gengæld er den eksterne markedsføring nærmest ikke eksisterende

Medarbejderne i kunderservice er ofte overset, men de er noget at det vigtigste for et selskab som Topdanmark, hvor kunderne nærmest kun henvender sig når noget er gået i stykker, stjålet eller oversvømmet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også