Arbejdsmoral og pligtfølelse har sendt Nordeas forbrugerøkonom ud af sygesengen og gennem glasloftet - nu takker hun af

Gennem de sidste 15 år har Ann Lehmann Erichsen i sit job som forbrugerøkonom i Nordea givet råd og lavet analyser inden for alt fra indkøbssedler til pensionsopsparinger. Efter maj er det slut.
Ann Lehmann Erichsen har æret forbrugerøkonom i Nordea i 15 år. | Foto: PR
Ann Lehmann Erichsen har æret forbrugerøkonom i Nordea i 15 år. | Foto: PR

Forbrugerøkonom i Nordea Ann Lehmann Erichsen kan sætte præcis dato på, hvornår hun indså vigtigheden af at gøre det svære let.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også