Tandlæge-drøm blev ved et tilfælde til 40 år i pensionsbranchen

Det var ikke Danica-direktørs oprindelige plan at blive flere årtier i pensionsbranchen. Men at holde kundetilfredsheden høj er blandt andet det, som har drevet ham. Og i takt med den stigende digitalisering synes han, det er endnu vigtigere at holde fast i den menneskelige kontakt til kunderne.
Foto: Danica
Foto: Danica

Planen var egentlig at blive tandlæge, men da Torben Halleby blev færdig på handelsskolen i Slagelse i 1978, manglede der lidt points for at blive optaget på tandlægeskolen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også