Modellen til moderne markedsindflydelse

Indsigt - Julen er tiden hvor banker, investorer og regulatorer bruger avancerede modeller til at forudse, hvad der sker i 2011. Modeller, der har fejlet på det groveste.
Af GIllian Tett, NY-redaktør og klummeskribent for Financial Times

This Christmas, a bevy of elegant models are on display. Not the long-legged female variety, instead regulators, bankers and investors have been flaunting their own smart models, as they seek to predict what 2011 might deliver.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også