Alka skal snart gøre regningen op for historisk stort sponsorat

Med et årligt sponsorat på over 10 mio. kr. satser Alka massivt på at brande sig ved at være hovedsponsor for Superligaen. Forsikringsselskabet skal snart tage stilling til, om det største sponsorat i selskabets historie er pengene værd – og om partnerskabet skal forlænges.
Lise Agerley, kommunikationsdirektør i Alka Forsikring. | Foto: Alka Forsikring/PR
Lise Agerley, kommunikationsdirektør i Alka Forsikring. | Foto: Alka Forsikring/PR

Det var en glad og stolt salgs- og marketingdirektør i Alka Forsikring, der i oktober 2014 på et pressemøde kunne annoncere, at forsikringsselskabet havde indgået sit største sponsorat nogensinde.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også