Videomøder giver Grønlandsbanken merværdi

Det er umagen værd at ændre vaner, når rådgiveren skal i snak med sine kunder over video i stedet for telefonen. ”Når først man har trykket på videoknappen, så giver det mere værdi,” siger Martin Kviesgaard, adm. direktør i Grønlandsbanken.
Adm. direktør i Grønlandsbanken Martin Kviesgaard mener, det øger nærværet til kunden at afholde møder via video.
Adm. direktør i Grønlandsbanken Martin Kviesgaard mener, det øger nærværet til kunden at afholde møder via video.

Grønlandsbanken har rådgivet kunder via videomøder i over et år nu, og direktøren ser allerede en stor værdi i den alternative mødeform. Store afstande på Grønland giver selvsagt nogle udfordringer, når rådgiveren skal se sine kunder i øjnene, og derfor lancerede Grønlandsbanken i samarbejde med BEC for over et års tid siden muligheden for at afholde videomøder med sine kunder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også