Bankansatte skal overleve på mod og kompetencer

De ansatte skal tage sig selv i kraven og sørge for, at de møder morgensdagens krav i takt med udviklingen i den finansielle sektor. Her er sociale kompetencer uhyre vigtigt, mener Steen Lund Olsen, formand i Danske Kreds.
Steen Lund Olsen, formand for Danske Kreds, mener, man som ansat skal være dygtig til at tale med folk.
Steen Lund Olsen, formand for Danske Kreds, mener, man som ansat skal være dygtig til at tale med folk.

De ansatte i landets banker skal gøre sig uundværlige på sociale kompetencer og rådgivning. Det er afgørende vigtigt i en sektor, der udvikler sig fra dag til dag, hvor kunderne i dag kan klare de fleste funktioner online.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også