Finans og Leasing: Navneforvirring kan skade forbrugslåneres image

Direktøren for Finans og Leasing mener, at sammenblanding mellem begreberne på SMS-lån og forbrugslån er med til at påvirke forbrugslånernes image.

Forbrugslånernes indsats for at skabe et bedre image vanskeliggøres af en sammenblanding mellem dem og de såkaldte SMS-lånere. Det mener Christian Brandt, der er direktør for brancheforeningen Finans og Leasing, der blandt andet har Ikano Bank, Santander Consumer Bank og L’EASY som medlemmer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også