Danske Bank tager fat på filialoprydning

En ny strategi skal rydde op i Danske Banks filialstruktur. Ledere og medarbejdere er indkaldt til møder tirsdag og onsdag.
Foto: Larsen Stine
Foto: Larsen Stine
AF BIRGITTE DYREKILDE og JENS ERIK RASMUSSEN

Danske Banks kunder skal i højere grad benytte bankens tre call-centre, og samtidig er udvælgelsesprocessen blandt bankens 300 filialer ved at være klar.

I en ny strategi, der i dag vil blive offentliggjort for lederne i Danske Bank, vil chefen for Danske Bank i Danmark, Tonny Thierry Andersen, forklare, at der skal omdannes 50 klassiske filialer til såkaldte rådgivningscentre, så banken fremover har 200 af den slags. Rådgivningsfilialerne skal klare den rådgivning, som ikke kan klares på nettet eller ved et opkald til bankens call-centre. Fremtiden for bankens resterende 100 filialer er uvis - selv om ikke alle ventes lukket.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også