Unge med kundekontakt døjer med stress

Finansansatte mellem 30 og 39 år er oftere mere stressede end andre aldersgrupper. Kundekontakt er blandt andet en stress-markør
Finansforbundets formand, Dorrit Brandt, ser store konsekvenser for den enkelte og for samfundet af stress.. | Foto: Finansforbundet / Pr
Finansforbundets formand, Dorrit Brandt, ser store konsekvenser for den enkelte og for samfundet af stress.. | Foto: Finansforbundet / Pr

Andelen af Finansforbundets medlemmer, der ofte føler sig stressede, er faldende, og ligger i dag på 19 procent. Men én gruppe skiller sig negativt ud. Det viser en nærmere gennemgang af Finansforbundets årlige trivselsundersøgelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også