Ændret prisstruktur giver utilfredse Mobilepay-kunder

Virksomheder og foreninger kan risikere at skulle af med 10 gange mere, end hvad de er vant til for at bruge den digitale betalingsløsning MobilePay. 
Betalingsløsningen Mobile Pay får 1. oktober ny betalingsstruktur. | Foto: Finn Frandsen
Betalingsløsningen Mobile Pay får 1. oktober ny betalingsstruktur. | Foto: Finn Frandsen

En ny prisstruktur hos MobilePay bliver modtaget med utilfredshed hos foreninger og mindre virksomheder, skriver Børsen

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også