Datacentral står med svækket norsk forretning efter tab af største kunde

SDC har meldt ud, at man forventer at kunne lukke hullet efter kundetab - blandt andet via nye kunder i Norge. Hvis det skal lykkes, skal datacentralen vinde dem fra den dominerende aktør i markedet. 
SDC har haft mere end 70 kunder i Norge, men to tredjedele af kundebasen er ved at skifte eller på vej over til konkurrent. | Foto: Sebastian G. Brandenhoff
SDC har haft mere end 70 kunder i Norge, men to tredjedele af kundebasen er ved at skifte eller på vej over til konkurrent. | Foto: Sebastian G. Brandenhoff

SDC har varslet, at datacentralen vil forsøge at lukke en del af hullet fra tabet af sin største kunde ved at vinde nye kunder på det norske marked, men datacentralen får svært ved at lykkes med den opgave, hvor man er oppe mod en stærk konkurrent. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også