Startup vil ryste ved grundlaget under bankservices som Mybanker

Ingen bankkunder er ens, og det er svært at rangere rådgivning på tværs af banker, lyder det fra startup. Selskabet vil ruske op i, hvordan danskerne bruger tjenester til at finde en ny bank på nettet.
Foto: Pr / Bankr
Foto: Pr / Bankr

Det giver i Morten Møller Amstrups optik ikke ret meget mening, når man som bankkunde på nettet gør brug af de eksisterende sammenligningstjenester og får listet tre oplagte valg i jagten på en ny bank.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også