Købstædernes Forsikring satser på privatkunder for at minimere risikoen

Siden 2014 har Købstædernes Forsikring fordoblet forretningen, men det meste af væksten har været på erhvervsdelen, og den udvikling skal vendes, fortæller selskabets topchef.
Partnerskaberne skal digitaliseres, og produkterne skal fremstå mere enkle, lyder nogle af målsætningerne fra Købstædernes Forsikring, fortæller adm. direktør Anders Hestbech. | Foto: PR/Købstædernes Forsikring
Partnerskaberne skal digitaliseres, og produkterne skal fremstå mere enkle, lyder nogle af målsætningerne fra Købstædernes Forsikring, fortæller adm. direktør Anders Hestbech. | Foto: PR/Købstædernes Forsikring

Privatdelen skal fylde mere i den samlede portefølje af kunder hos Købstædernes Forsikring. Det er en af selskabets vigtigste pejlemærker fremadrettet, fortæller adm. direktør Anders Hestbech. Erhvervsdelen er nemlig vokset mest i de forløbne år, og det har gjort porteføljen for risikofyldt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også