Nye partnerskaber skal sikre Tryg på markedet for bilforsikringer

Forsikringsselskabet vil samarbejde med leasingaktører som følge af forandringer på bilmarkedet.
Foto: Emil Helms//
Foto: Emil Helms//

På et bilmarked hvor flere kunder leaser biler eller vælger delebilsordninger frem for at eje deres egen, er det blevet sværere at sælge bilforsikringer. Det får Tryg, der henter en tredjedel af sin forsikringsforretnings indtjening gennem bilforsikringer, til at søge nye samarbejdspartnere, skriver Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også