Undersøgelse: Danske Bank bedst til at servicere storkunder

Danske Bank stryger for andet år i træk til tops i undersøgelse af, hvilke banker der er bedst til at servicere institutionelle kunder og store virksomhedskunder i Norden. Det skriver Berlingske.
Foto: Ritzau Scanpix/Lasse Kofod
Foto: Ritzau Scanpix/Lasse Kofod

For andet år i træk peger konsulenthuset Prosperas undersøgelse på, at Danske Bank set i et nordisk perspektiv er bedst til at servicere de såkaldte storkunder, altså institutionelle kunder og store erhvervskunder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også