Ny KMD-direktør skal ændre anonym svensk markedsposition

Ny nordisk direktør i KMD skal udvide markedsandelen i Skandinavien og sikre det danske selskab en tydeligere position i nabolandene. Det skal gå stærkt og blandt andet ske ved yderligere opkøb, fortæller den nye chef til ITWatch.
Foto: PR/KMD
Foto: PR/KMD
AF FREDERIK JENSEN, ITWATCH

Svenske Per Johanson skal i sin nye topstilling i KMD agere spydspids for det danske it-selskabs nordiske position. En pæn position på finansmarkedet i Norge og Sverige er netop opnået med købet af norske Banqsoft, og opkøb vil også være central del af opskriften fremadrettet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også