Klager fra bankkunder vælter ind hos ombudsmand

Siden 2009 har Forbrugerombudsmanden fået 681 sager om bankkunder, der føler sig vildledt. Giv ombudsmanden mere magt, opfordrer professor.
AF MICHAEL LUND OG PER THIEMANN

Hundredvis af klager fra vrede bankkunder hober sig op hos Forbrugerombudsmandens nye finansielle 'task force'.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også