FinansWatch

Nykredit-chef: Klager en gave til virksomheden

Pernille Hirshals er kundeambassadør i Nykredit, hvor hun stryger utilfredse kunder over håret og lærer de ansatte at håndtere svære samtaler. For der er bundlinje i at få folk, der klager, til at føle sig godt behandlet.

Når en rasende kunde ringer med røgen nærmest stående ud af ørene, fordi han oplever at have fået en træls behandling af Nykredit, lægger Pernille Hirshals sin stemme i det kontante leje. Ingen omsvøb. Ingen medfølende beklagelser. Kun skarp fokus på problemløsning. På handling.

For hun kan høre, at hun formentlig har en såkaldt handler i røret. Og sådan skal han håndteres. En føler derimod har brug for at blive mødt med omsorg, mens en tænker skal have lov at fortælle om detaljer, og en forandrer skal møde kreative forslag og en stram tidsplan for, hvornår sagen bliver løst.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Mægler: Afkastlussing kan sætte skub i produktudvikling

Pensionister i pengenød: Ender 2022 med at tildele danske pensionister med udbetalinger fra et markedsrenteprodukt en lavere pensionsudbetaling, kan næste skridt være produktudvikling, siger partner i mæglervirksomheden Willistowerswatson, Erik Kongsted.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs