Nykredit-chef: Klager en gave til virksomheden

Pernille Hirshals er kundeambassadør i Nykredit, hvor hun stryger utilfredse kunder over håret og lærer de ansatte at håndtere svære samtaler. For der er bundlinje i at få folk, der klager, til at føle sig godt behandlet.
AF JETTE MEIER CARLSEN

Når en rasende kunde ringer med røgen nærmest stående ud af ørene, fordi han oplever at have fået en træls behandling af Nykredit, lægger Pernille Hirshals sin stemme i det kontante leje. Ingen omsvøb. Ingen medfølende beklagelser. Kun skarp fokus på problemløsning. På handling.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også