BRF-chef: Vi er i mål med distributionen

Sven Blomberg mener, at BRF med indgåelsen af flere partnerskaber har skabt nye distributionskanaler, der til fulde kan afløse EDC-aftalen.

BRF-chefen Sven Blomberg ser lyst på selskabets salgsmæssige styrke og mener, at indgåelsen af flere nye partnerskaber er en fuldgod erstatning for den tidligere aftale med EDC, der udløb ved årsskiftet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også