Danske Bank-koncernen punger endnu engang ud efter fejl

Danica vil kompensere 25.000 kunder for i alt 250 mio. kr. efter fejl i rådgivning. Det er sket inden for flere gangen inden for få år, at Danske Bank-koncernen må til lommerne.
Danske Bank har flere gange i løbet af de seneste år kompenseret kunder for fejl. | Foto: Ints Kalnins/Reuters/Ritzau Scanpix
Danske Bank har flere gange i løbet af de seneste år kompenseret kunder for fejl. | Foto: Ints Kalnins/Reuters/Ritzau Scanpix

Det koster nu Danica et trecifret millionbeløb, at det Danske Bank-ejede pensionsselskab glemte at rådgive kunder om betydningen af en ændring i pensionsalderen tilbage i 2015. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også