Sløje afkast koster på PFA's loyalitet

År med triste afkasttal er blandt årsagerne til, at PFA ikke længere befinder sig øverst i loyalitetsmåling.
Camilla Holm er koncerndirektør for PFA’s kundevendte del. | Foto: Liv Møller Kastrup/ERH
Camilla Holm er koncerndirektør for PFA’s kundevendte del. | Foto: Liv Møller Kastrup/ERH

At PFA Pension har afgivet tronen som det kommercielle pensionsselskab med de mest loyale og tilfredse kunder ifølge analysehuset Loyalty Groups årlige måling, skyldes blandt andet år med triste afkast, skriver Børsen Pro.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også