Firmakunder finder selv vej til Sampension: Løfter præmierne med 10 procent

Sampension bruger ikke penge på at få nye firmakunder, men skifte i segmentfokus giver pote., og adm. direktør Hasse Jørgensen forventer samme solide vækstrate i 2020. "Jeg kan se, at der allerede er gang i forskellige ting," siger han til FinansWatch.
Hasse Jørgensen, adm. direktør i Sampension | Foto: Sampension/PR
Hasse Jørgensen, adm. direktør i Sampension | Foto: Sampension/PR

Der er vind i Sampensions kommercielle sejl, hvor pensionsselskabet forsøger at hive firmakunder ombord.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også