Nets runder én million nordiske forbrugere
![Foto: Jens Dresling/Ritzau](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9048593.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Ritzau_57316144.jpg)
Nets har blot et halvt efter introduktionen af funktionen "husk mig" fået tilknyttet over 1,2 miop. nordiske forbrugere til de over 26.000 webshopløsninger, som selskabet servicerer. Det skriver Børsen.
I marts alene hentede man en halv mio. nye brugere, og tilgangen skyldes ifølge Asger Hattel, vicepræsident og ansvarlig for løsninger med butikkerne i Nets, at man har gjort det nemmere for kunderne at handle uden at skulle opgive sine kontooplysninger hver gang.
"Vi kan som de eneste i Norden tilbyde vore butikker, at man som forbruger har handlet én gang i en butik, så er man automatisk registreret i mere end 26.000 andre butikker," siger han.
Nets datterselskabet Dibs har foretaget en forbrugeranalyse, som viser at handlen på nettet i norden stiger omkring 15 pct. hvert år.
Denne artikel er leveret af vores søstersite ITWatch.
Relaterede artikler
Indere og litauere bag medarbejderoptur i danske banker
For abonnenter