Bankchef: Vil kunden have et møde ved spisebordet om aftenen, skal vi rykke ud

Jutlander Bank tager nye metoder i brug i jagten på at hente flere kunder. Kundemøder uden for bankens åbningstid er en del af 2020-strategi, siger bankdirektør, som til trods for et pres på bankens indtægter er "meget tilfreds" med årsregnskab for 2016.
Ordførende direktør i Jutlander Bank, Per Sønderup. | Foto: PR
Ordførende direktør i Jutlander Bank, Per Sønderup. | Foto: PR

Når kunderne ikke længere kommer i filialerne, må som bank komme ud til sine kunder. Det er tankegangen hos fusionsbanken Jutlander Bank, som i dag har aflagt årsregnskab for 2016.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også