Sydbank om klikgebyr: Det har været for uigennemsigtigt

Erhvervskunderne i Sydbank har i en periode betalt et såkaldt klikgebyr for at bruge netbank, som nyhedsmediet Finans i dag kan fortælle. Sydbank har nu droppet gebyret og erkender nu, at gebyret var for uigennemsigtigt.
Foto: Sydbank
Foto: Sydbank

Sydbanks erhvervskunder har fra i sommer og frem til udgangen af september betalt et såkaldt klikgebyr for at klikke rundt på bankens netbank.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også