Norwegians fly baner vejen for succesbank

Det er i høj grad brand genkendelse, der fører til Bank Norwegians bemærkelsesværdige vækst, det fortæller økonomidirektøren til FinansWatch.
Foto: David Charles Peacock.
Foto: David Charles Peacock.

Det er en betydelig fordel at have et stort flyselskab i ryggen, når man starter en ny bank. Det mener i hvert fald økonomidirektøren for Bank Norwegian, efter banken endnu engang leverede et regnskab, med lige under trecifret udlånsvækst.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også