Medie: Ekspres Bank vil fjerne fordomme om kviklån

En ny reklamekampagne skal ifølge Ekspres Bank være med til at nedbryde fordommene om, hvem der låner penge til forbrug.

I den kommende tid vil tv-seere kunne møde kunderne hos Ekspres Bank, der er ejet af franske BNP Paribas, i reklameblokken. Flere kunder har nemlig sagt ja til at være med i reklamefilmene, skriver Berlingske Business.

Ifølge Klas Johan Claesen, der er marketingdirektør i Ekspres Bank, er målet med kampagnen blandt andet at nedbryde fordommene om de mennesker, der tager kviklån.

"Vi møder fortsat holdningen,a t det kan være tabubelagt at optage et lån til forbrug. Og det tabu vil vi gerne gøre op med. Seks personer står frem i vores kampagne, men vi har flere hundredtusinder af kunder i vores bank. Geografisk finder du vores kunder i hele landet, i et bredt aldersspænd og inden for hele indkomstspektret," siger han.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

Læs også