Alm. Brand-boss: Banken er nødvendig, hvis vi skal tæt på kunderne

Alm. Brand Bank spiller en vigtig rolle i at holde på forsikringskunderne.
Foto: PR
Foto: PR
AF MICHELLE HANSEN

Danskerne er blevet så flygtige, når det kommer til forsikringer, at der skal noget ekstra til at holde på dem. Ifølge Alm. Brands topchef, Søren Boe Mortensen, er svaret ikke bare lavere priser og innovative produkter. Det gælder i stedet om at få et tæt forhold til kunderne, så de bliver loyale.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også