Kunderådgivere kan ikke få erstatning for tab i egen bank

Også bankansatte har lidt store tab på finanskrisen.
AF LARS NIELSEN

Hvad gør en kunderådgiver, der tabt penge på en kampagne i den bank, vedkommende er ansat i? Der er formentlig ikke ret meget at gøre. Er man kunderådgiver i en bank, har man så stort et kendskab til finansielle forhold, at det er så godt som umuligt at få erstatning for tab, viser en ny afgørelse fra Pengeinstitutankenævnet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også