Thomas F. Borgen: "Vi skal opfinde helt nye produkter"

Bankkunderne kan se frem til at få præsenteret helt nye produkter, som er skræddersyet de nuværende, negative renter. Forsker advarer mod øget risiko.
AF CLAUS IVERSEN, JAKOB MARTINI OG KRISTOFFER BRAHM

De negative renter presser nu bankerne til at være mere kreative end modebranchen. De sidder netop nu og forsøger at skræddersy nye bankprodukter til deres privatkunder, som passer til den nye situation med negative renter – sådanne findes nemlig endnu ikke.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også